Fundamentele verandering naar blijvend verkoopresultaat: dat is de belofte die Sales in Motion voor onze klanten met overtuiging heeft ingelost. Een belofte die bij onze opdrachtgevers leidt tot:

  1. méér rendement uit bestaande klantrelaties
  2. méér omzet uit nieuwe klantrelaties
  3. een hogere klantloyaliteit
  4. lagere (interne) verkoopkosten
  5. Branding en differentiëren (‘story telling, verhalen maken merken’)

Commercieel succesvolle organisaties onderscheiden zich door de voorspelbaarheid van hun verkoopsucces. Daarom helpen wij onze klanten met meer dan het sluiten van deals. We bieden onze klanten de structuur, de cultuur en de automatismen die gezamenlijk het fundament vormen voor het sluiten van deals op de korte en lange termijn.

Meer doen in nieuwe markten, nieuwe producten lanceren, cross – en upselling, het verbeteren van salesmanagement en processen. Dat is wat wij doen via in sales, salestraining, salescoaching. Onze scores: gemiddeld 14% meer omzet bij bestaande klanten, een stijging van 15% in closing rates en een 20% overschrijding van gestelde targets.

Als commerciële organisatie denken wij in termen van Return On Sales: Wij beloven onze klanten een structureel 10% hoger liggende ROS.

“Waar ligt u wakker van? Het sluiten van de deal of het aanboren van nieuwe markten?

“We bieden onze klanten de structuur, de cultuur en de automatismen voor blijvend verkoopsucces”.