Belang van kwalitatieve afspraken met beslissers!

Wij horen vaak “we hebben top product of service en als we maar aan tafel komen met de beslisser dan komt het wel goed”.

Maar heel dikwijls wringt hier het schoentje precies, namelijk met de juiste mensen aan de tafel geraken. Ofwel is het ‘constant hunten’ te lastig ofwel hebben de meeste verkopers/ondernemers hier geen tijd voor . Wij niet, wij vinden het leuk om in contact te treden met nieuwe prospects. Wij hebben hier inmiddels vele jaren ervaring in en we hebben een nieuwe manier van LeadGeneration ontwikkeld.

Zo helpt Sales in Motion bedrijven met het maken van afspraken met beslissers in verschillende branches zoals IT, logistiek, PR, leasing, automotive, Telecom etc. Dit doen wij door gebruik te maken van een door ons ontwikkelde leadgeneratie methode. Onze methode zorgt bij onze klanten voor hoge conversies voor zowel kwalitatieve afspraken (40-60%) als échte sales.

Wil je weten hoe dit voor jou zou werken? Meer interesse in onze werkwijze? Neem nu even contact op bel +32 472 792 383

adviesgesprek