In hoeverre zet jij Social Media succesvol in voor zakelijke toepassingen?

Multitasken versus multimonitoren

Onvoorstelbaar hoeveel bedrijven, vandaag nog, social media blokkeren uit vrees dat het multitasken van mensen zal leiden tot tijdverlies en verslaving aan afleidingen. Terwijl juist bewezen is dat social media de medewerker in staat stelt om via monitoring opportuniteiten te zien en omzet te vergroten.

Sales in Motion begeleidt bedrijven die nadenken over het nut en implementatie van zaken zoals Linkedin, Twitter, Facebook, Google …

  • Waarom zijn online en social media belangrijk voor mijn zaak?
  • Hoe breng ik online en social media in kaart en pas ik ze toe op mijn activiteit?
  • Welke kanalen moet ik (niet) gebruiken?

Best dat u dit weet. En dat u uw bedrijf tijdig wapent. Zodat u klaar bent om de ‘nieuwe klant’ optimaal te benaderen en alle opportuniteiten op een effectieve en kosten-efficiënte manier uit de markt te halen.

Beschouwt jouw onderneming social media nog steeds als tijdverdrijf in privé tijd of als essentieel onderdeel van het leven van ook de werkende mens?

Interesse om hier meer over te weten of te sparren? Geef ons zeker een seintje..